Carenzorgt

Noorderzorg vindt goed contact met cliënten, bewoners en naasten erg belangrijk. Dit ondersteunen wij door middel van Carenzorgt, ook wel Caren genoemd.

Wat is Caren

Caren is een digitale zorgomgeving waar de cliënt, bewoner en naaste 24 uur per dag gebruik van kan maken. Met Caren krijgt u, en eventueel uw naaste, online inzicht in de agenda, de dagelijkse zorgrapportages en uw zorgplan. Ook kunt u of uw naaste berichten versturen naar de zorgmedewerkers. Op deze manier is op elk moment van de dag in te zien hoe het met u gaat. Belangrijke informatie kan direct gedeeld worden en er ontstaat dan een nog betere samenwerking.

Caren is veilig, kosteloos en handig voor iedereen die te maken heeft met zorg.

Hoe werkt Caren

Als u bij ons in zorg komt ontvangt u een brief met een code. Met deze code kunt u Caren activeren. Hiervoor gaat u  naar de site van Carenzorgt  http://noorderzorg.carenzorgt.nl en kiest u voor de optie account aanmaken. U voert vervolgens de ontvangen code in of laat dit door uw naaste doen. Wanneer u geen account aanmaakt wordt Caren niet geactiveerd en kan digitaal geen informatie worden gedeeld. De code is 4 weken geldig.

Meer informatie of vragen

Wilt u meer weten over Caren dan nodigen wij u uit om onderstaand het filmpje te bekijken. Ook is een handleiding beschikbaar waarin u stapsgewijs wordt geïnformeerd over de mogelijkheden. Mocht u hierna nog vragen hebben dan kunt u kijken onder de link met veel gestelde vragen. Het antwoord op uw vraag staat hier vast tussen. Zo niet, mail dan naar info@carenzorgt.nl of stel uw vraag aan een zorgmedewerker. Zij staan u graag te woord. 

Goed om te weten

  1. De reactietijd op een bericht is maximaal 48 uur. Dit betekent dat Caren niet geschikt is voor communicatie waarbij sprake is van urgentie.
  2. De zorgmedewerker communiceert in principe altijd met uw eerste contactpersoon.
  3. De communicatie is erop gericht de kwaliteit van zorg te verhogen, snel te kunnen schakelen en elkaar te informeren. Caren is daarom niet geschikt voor het voeren van een discussie.
  4. Reageert u op een eerder geplaatst bericht dan is de kans aanwezig dat de zorgmedewerker dit niet ziet. Het is daarom beter om steeds een nieuw bericht aan te maken.

Onze locaties

Locaties zorg

Van Julsingha
Koningin Wilhelminapark 23
9934 EH Delfzijl
T: 085 - 047 5300
Hunsingoheerd/tijdelijke huisvesting
Dingeweg 2
9981 NC Uithuizen
T: 085 - 047 5300
De Mieden
Hoofdstraat 61a
9982 AB Uithuizermeeden
T: 085 - 047 5300

Locaties thuis diensten

Noorderzorg Thuis
Koningin Wilhelminapark 23
9934 EH Delfzijl
T: 085 - 047 5300
Noorderzorg Dagbesteding
Koningin Wilhelminapark 23
9934 EH Delfzijl
T: 085 - 047 5300
Noorderzorg
Cookieverklaring

Noorderzorg.nl maakt gebruik van cookies

Noorderzorg gebruikt alleen technische en functionele cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.